Alla inlägg under januari 2009

Av Elin - 25 januari 2009 21:43

Jag har ont i hela kroppen och blåmärken lite här å var. Jag och Sofia stod längst fram vid scenen igår när basic element spelade på kramm. De var ett himla tryck bakifrån hela tiden så massor av gånger for jag ner på scenen. Så det är inte konstigt att jag har ont överallt. Mitt halsband gick söndert också när dom knuffades. Undra vart vakterna höll hus?

Kom väl hem vid två och då gick syster och amanda å köpte kebab medans jag stannade kvar här hemma för jag var trött.


Idag har jag inte gjort många knop. Skulle ju egentligen till sundsvall med ridskolan men då jag vaknade imorse kändes det som hela halsen var full med taggtråd, det gjorde så ont! Så jag la mig i sängen igen och fortsatte sova. 

Jag förstår inte när min hals ska bli bra. Har haft ont i snart två veckor och ingenting hjälper heller. Inte ens mucoangin som vanligtvis hjälper då jag har ont i halsen.





Av Elin - 24 januari 2009 00:24

Lillebror (t.höger) och hans bästa vän Arvid.

Här gick dom ur nian.

Av Elin - 23 januari 2009 23:58

Idag var jag äntligen ledig efter åtta dagars jobb i rad. Eller ledig å ledig vart jag ju inte ändå. Fick hoppa in å jobba på dagis efter jag hade varit på Arvids begravning.

Var mitt livs första begravning jag var på och nog var det mycket hemskare än man hade trott. Det gick inte att hålla tårarna tillbaka. Men det var en jättefin begravning :)

Jag lider med min lillebror då det var hans bästa vän, dom gjorde de mesta tillsammans och med min lillasyster som också var bra vän med han.

Vila i frid Arvid!


Efter jobbet vart jag bjuden på kycklingtacos hemma hos mamma å pappa :) Så blev kvar där ett tag innan jag åkte in till stallet och tog in hästarna.





Av Elin - 22 januari 2009 13:15

Jag är sjukt taggad för det här! Jag är redo för att ta nästa steg i mitt liv, dock blir det inte förrän till hösten som det ser ut nu. För först måste jag på intervju på skolan, kolla upp lån och bostad.

Jag har iallafall tagit ett första steg, jag har lämnat en intresseanmälan och ska ringa dom å bestämma tid för en intervju.


Nu väntar jobb snart!





Av Elin - 21 januari 2009 23:28

Piggan var duktig idag, mycket finare än hon varit förut på hoppträningarna men ännu finare ska hon bli :) Nu är det hårdträning som gäller!




Av Elin - 21 januari 2009 14:46

Nu har jag jobbat klart för idag, nu har jag bara en pass kvar imorgon innan det blir helg för mig :)

Min morgon började inte bra! När jag kom ut på parkeringen imorse ser jag en snökant på typ en meter vid infarten till min bil. Ingen traktor skymtade jag heller så den första tanken var att nu kommer jag komma för sent till jobbet. Sopar av bilen och kör till snökanten, efter några minuter kommer traktorn och skottar bort den, tur för han att han kom annars hade jag kommit för sent!


Nu ska jag betala räkningar och göra nån mat.

Sen ikväll är det hoppträning med piggan :)



Av Elin - 20 januari 2009 23:58

Det vart en promenad på över en och en halvtimme :) Skönt att röra på sig men mindre skönt att det blåste så man fick snö i ögonen hela tiden. Vi såg ut som två snögubbar som plumsade i snön men motion fick man :)


Nu väntar sängen, jobb imorgonbitti!






Av Elin - 20 januari 2009 18:36

Usch vilket tråkigt väder det är ute!

Idag har jag inte gjort mycket, jobbade till klockan två sen har jag bara slappat i soffan. Eller jag har faktiskt tvättat och lagat mat också.

Nu tänkte jag diska sen ska jag ut på en lång promenad, känner att jag behöver frisk luft.



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards