Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Elin - 19 januari 2009 23:15



Är det dom här som ska vara på kramm i helgen, så säger jag bara PARTY!

Känner på mig att det kommer bli superkul och grymt drag!


Av Elin - 19 januari 2009 22:48

Jag måste vara den värsta snoozaren som finns på morgonen. Imorse var jag så trött och snoozade alldeles förlänge, tillslut tog jag mig upp å åkte iväg till stallet för att släppa ut hästarna.

Det vart klättring med piggan idag också dressyrade vi lite på vägen. Höger varvet är hon jäkligt stel i vilket märks väldigt väl när man gör öppna med henne. Jobbigt var ordet både för mig å henne!


Sen har jag jobbat hela eftermiddan. Kvällen var lång och jag var så vimsig, visste ibland inte vad jag gjorde :P Gjorde ju inte saken bättre att en flock sandöbor måste komma å handla och gå i min kassa, såklart! Pinsamt för mig då många av dom köpte snus och jag måste fråga varje en -har du leg? -har du leg? -har du leg? Den sista hade fattat galoppen och han slängde fram sitt innan jag ens sagt ordet :) Det gillar jag!


Min hals har fortfarande inte blivit nå bättre och jag låter som en kråka än..


Nu är det godnatt!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards