Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Elin - 6 januari 2009 18:22

De enda kortet som ser någorlunda bra ut på mig sen nyår. Fastnade ju även på ett kort på stureplan.se med på det kortet ser jag ju helt mongo ut..


Gott nytt år kanske jag ska säga också!


Av Elin - 6 januari 2009 17:05

Ja det kanske är daxs att uppdatera här, har varken haft tid eller ork att skriva :P Kan ju bara säga att denna jul å nyår var den bästa!


Julafton: Jobbade jag halva dan sen var det som vanligt mat å julklappsöppning hos mormor å morfar, mys!


Juldagen: Jobbade jag också halva dan sen var det bara att skynda iväg till farmor å farfar där det var mat å julklappsöppning. Där blev inte jag så länge eftersom det var party senare på kvällen. Glajjan stod på schemat å jag hade för första gången i mitt liv galet kul där. Dansade hela kvällen!


Annandagen: Hade jag stallet på morgon, så efter typ tre timmars sömn var det bara att kliva upp å iväg dit. Passade även på att ta mig en ridtur sådär lite bakis tidigt på morgonen.

Sen på kvällen var det party igen, förfest hos Linda med Linnea å Elin :) Även denna kväll var kul men hade så jäkla ont i fötterna så sista timmen satt jag bara bakom Elin som hjälpte r med låtar.


Dagen efter annandagen, lördag alltså: Efter typ tre timmars sömn igen var det bara att kliva upp för jag skulle jobba. Jobbade till två och blev så partysugen igen! Jag kommer på den smarta idéen att vi drar till Sundsvall å partar ikväll. Sagt å gjort! Halv tre satt jag å Elin i min bil på väg mot Sundsvall (jag hade alltså 5 minuter på mig att packa. Ner med klänning, smink, plattång, ja allt man behöver för fest helt enkelt).

Vi kommer fram till sundsvall å springer in på birsta eftersom danny skulle uppträda där kunde vi ju inte missa de :P Där hittar vi Amanda också som hade blivit lämnad i sundsvall av sina föräldrar för jag hade lovat (utan att fråga henne) att hon skulle köra oss hem på natten, haha.

Efter några timmar sitter vi inne på max å börjar fundera på vart ska vi fixa iordning oss. Vi började leta en motorvärmarstolpe eftersom vi behövde ström men det slutade med att vi parkerade bilen nere i scandics parkeringshus och sitter där i bilen å fixar oss. Vid elva började vi gå upp mot aveny och kvällen vart bra :)

Helt galet sjukt men vi hade så himla roligt! Denna dag kommer jag minnas länge!

Vi var iaf hemma här vid halv sex på morgonen, halv nio ringde väckarn för då skulle jag träna för sussi med piggan.

Ja de gick bra men var skittrött!


Sen resten av söndagen tog jag bara det lugnt och laddade om!

Måndag var det först jobb på dagis och sen kvantum.


Tisdag (dan före nyårsafton): Var det bara att packa och flyget mot stockholm gick. Var nervös över att flyga men det gick ju bra, bara lite farligt ;p

När vi kom ner åkte vi direkt till Elin och gjorde iordning oss för att sen åka till Gustav och parta, vi slutade kvällen på Bar54. Hade en jätterolig kväll bland alla engelsmän som var där, Linnea fick vara min personliga tolk ;)


Nyårsafton: Var det bara att börja om med partyt! Fixade oss hos Elin innan vi åkte in mot stan, åt middag på en thai restaurang och vi hamnade ju vid samma bord som björn och han betalade allt, hur gullig som helst! Sen vidare typ till globen där festen var, firade tolvslaget där innan vi drog in mot stureplan å laroy!

Skitkul kväll va jag vill minnas och laroy blir det fler gånger! :D


Nyårsdagen: Vaknade upp där vi hade sovit, tog en taxi hem till Elin å sov vidare några timmar. Sen åkte jag in till stan igen helt själv eller själv var jag ju inte men :P Spenderade natten på söder och halv sju morgonen efter gick tåget hem för mig å Linnea.

Sen då jag kom hem hit var det bara att åka ner å jobba hela fredagskvällen..


Sen har jag bara jobba hela helgen + igår å idag och även imorgon å på torsdag. Sen ska jag äntligen få vara ledig fredag, lördag å söndag :)


Jag hade verkligen jättetrevligt nere i stockholm och skulle gärna kunna åka ner igen snart. Så skönt att slippa kramfors!



Vilket långt inlägg det blev, ändå har jag inte tagit med nå mkt detaljer haha ;)



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards