Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Elin - 13 januari 2009 00:26

Imorse hade jag morgonjour igen. Det var svinhalt å hästarna var helt tokiga så jag åkte efter dom i nerförsbacken.. Sen tog jag ner piggans julpynt så nu ser det så tomt ut runt hennes box.

Sen tog vi oss en tur ut och fick sällskap av Jaquline å askja, trevligt med ridsällskap :)

Sen nu ikväll har jag bara jobbat men nu är jag ledig till på torsdag eftersom jag jobbar hela helgen sen..


Helgen vart bra ändå, det var de jag hade på känn att de skulle hända nått! I lördags när jag kom hem från ridskolan hoppade jag in i en varm dusch eftersom det var så kallt där nere stod jag kvar länge i duschen. Sen segade jag på ett bra tag eftersom jag inte hade några planer för kvällen men då ringer Linnea å frågar om jag vill följa med på fest på sandö. Jag bangar aldrig för fest nuförtin så det var bara att fixa iordning sig å sen iväg. På sandö var det kul men jag träffade inte så mycket folk :P haha!

Igår gjorde jag inte ett skit på hela dan. Gick på jakten å åt sen hem till Linnea där vi kollade på tv och sen hjälpte hon mig att ta in pållarna senare på kvällen :)


Nu ska jag sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon!

Natti!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards