Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Elin - 25 januari 2009 22:13

Min lillasyster är bra söt ibland!

Denna lapp hittade jag i köket när jag kom hem från stallet tidigare ikväll. Hon hade lovat att diska då jag har städat hela lägenheten idag men disken orkade jag inte med så då skulle hon ta den. Men hon skulle iväg på filmkväll så hon hann väl inte diska allt :P



Av Elin - 25 januari 2009 21:43

Jag har ont i hela kroppen och blåmärken lite här å var. Jag och Sofia stod längst fram vid scenen igår när basic element spelade på kramm. De var ett himla tryck bakifrån hela tiden så massor av gånger for jag ner på scenen. Så det är inte konstigt att jag har ont överallt. Mitt halsband gick söndert också när dom knuffades. Undra vart vakterna höll hus?

Kom väl hem vid två och då gick syster och amanda å köpte kebab medans jag stannade kvar här hemma för jag var trött.


Idag har jag inte gjort många knop. Skulle ju egentligen till sundsvall med ridskolan men då jag vaknade imorse kändes det som hela halsen var full med taggtråd, det gjorde så ont! Så jag la mig i sängen igen och fortsatte sova. 

Jag förstår inte när min hals ska bli bra. Har haft ont i snart två veckor och ingenting hjälper heller. Inte ens mucoangin som vanligtvis hjälper då jag har ont i halsen.





Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards