Alla inlägg under mars 2009

Av Elin - 31 mars 2009 00:42

Tjoffsan verkar inte tycka att mina påsk kycklingar är fina, hon bara kastar ner dom från hyllorna och leker med dom på golvet :P


Nu ska jag sova efter att ha pratat med gustav i nästan två timmar, vi pratade om allt möjligt och naturligtvis kom elin med på ett hörn också ;)


Av Elin - 30 mars 2009 01:42

Dom här gjorde jag igår när vi påskpysslade, söta va? ;)

Av Elin - 30 mars 2009 00:50

Nu har nattugglan vaknat, började nyss diska såhär mitt i natten. Vore det inte för ljudet så skulle jag kunna sätta igång och dammsuga nu också.


Söndag och slut på helgen, jag har inte haft helg men har ändå haft en trevlig helg fast jag jobbat :)

Igår efter jobbet for jag hem till mamma och pappa, vi var bjudna på middag hos grannarna. Vi påskpysslade, drack (inte jag då eftersom mina planer var att köra tillbaka till kramfors och gå på kramm) och skrattade. Men eftersom jag hade så trevligt sket jag i kramm, tror inte jag missade nått ändå. Hade säkert mycket trevligare :)


Idag har jag inte gjort mycket, bara jobbat och plåstrat om piggan. Hennes sår är inte mysigt, men svullnaden är på väg ner så det är ju bra :) 



Av Elin - 27 mars 2009 11:08

Vet inte vad det är, jag känner mig bara så nere idag..

Dagen har inte börjat bra, piggans ena framben är svullet vilket gör att jag inte kommer kunna rida på några dagar.

Det är fredag och helg men jag har bara en massa jobbdagar framför mig.


Just nu vill jag bara lägga mig i sängen och ligga där några veckor..


Av Elin - 26 mars 2009 14:46

Så då har man jobbat klart för idag. Det gick segt att kliva upp imorse. Väckaren ringde halv sex men det var en katt vid namn tjoffsan som väckte mig redan klockan fem då hon höll på med sin morgongympa, nämligen att jaga sin leksaksboll som låter förjävligt. Jag vaknar inte så lätt men av den vaknade jag, aah va arg jag var på henne då!

Gustav, lär av tjoffsan hur du ska väcka mig på morgonen ;p

Nu ska jag och tjoffsan åka hem till mamma och pappa, födelsedagsbarnen bjuder på middag och tårta :) Men först en sväng till piggan och en lugn ridtur.



Av Elin - 26 mars 2009 00:24

Grattis lillebror 18 år idag!

Grattis till mamma med på födelsedagen! :)

Av Elin - 26 mars 2009 00:12

Jäklar vad piggan hoppade idag på träningen :) Vi fick jättemycket beröm och sara tycker att hon blivit så fin! Hon hoppar med ryggen och halsen nu så hon gör sånna hopp att jag inte längre räcker till med kroppen :p Jag når helt enkelt inte fram att ge henne eftergift, så nu är det de jag måste träna på tro jag, typ slänga fram långa tyglar till henne i hoppet och ta tag i manen istället.


Av Elin - 25 mars 2009 16:57

Nu är jag proppmätt av alla våfflor man åt hos mormor och morfar. Det var riktigt gott! :)


Sus och jag var riktigt duktiga också, vi gick våran runda på mindre än en timme idag. Sen gick vi in en sväng till polisen också, så nu har jag fixat ett pass. Nu är det bara ett turistvisum jag behöver fixa så är allt klart inför resan till usa.


Nu ska jag vila lite innan hoppträning med piggan väntar.



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards