Alla inlägg under mars 2009

Av Elin - 10 mars 2009 13:53

Idag är jag ledig men ändå ringde väckaren tidigt imorse eftersom det var jag som hade morgonjouren i stallet. Snöade och blåste jättemycket så hästarna var lite knäppa. Jag och piggan tog en långtur i snövädret, såg ut som snögubbar då vi kom tillbaka.

Inte ofta jag är klar i stallet klockan elva på morgon men så går det då man kliver upp i tid på morgon :)


Nu ska jag och Amanda dricka kaffe och mysa i detta tråkiga väder. Sen blir det simning med sis och sus.



Av Elin - 10 mars 2009 01:02

Helgen har varit underbar hos gustav i stockholm :) Vi har shoppat lite, partat och haft myskväll hemma hos björn.

Vi gick förbi ridstadion på östermalm, värsta lyx! Det vore en dröm att ha en häst uppstallad där. Men då måste jag nog bli miljonär först.

Elin, gustav och jag gick ut på huset i fredags i gamla stan, det stället kommer vi nog inte besöka igen. Och jag förstår inte de där med att jag glömmer bort saker från uteställerna i stockholm :P Jag börjar bli gammal, det måste vara de!


Imorse när jag satt på tåget började ångesten komma, ju mer jag närmade mig kramfors ju mer ångest fick jag. Jag vill inte hem till denna sur stad där skitsnack är det enda som finns.


Lite bilder får det bli imorgon för nu ska jag sova.

Natti!




Av Elin - 6 mars 2009 01:41

Så nu är jag klar med packningen, hoppas jag inte glömt nått bara. Iofs gör det ju inget om jag glömt nått för det går ju att köpa men ändå.


Väckaren ringer om mindre än fyra timmar så bäst att hoppa i säng kanske.


Sov gott!



Av Elin - 5 mars 2009 23:27

Gick bra att jobba igår trots min huvudvärk. Men segt att kliva upp halv sex, är inte riktigt van det men nu kommer jag att börja sju minst en gång i veckan då vi inventerar så det är bara att vänja sig. När jag slutade var det bara att köra ut till strinnemyran och fortsätta jobba där. Sen fick jag middag hos mamma och pappa innan jag åkte vidare till stallet. Piggan var fin igår på hoppträningen, väldigt pigg men hon var ju nyrakad så det berodde mycket på det också.


Idag tog jag mig en sovmorgon, sen till stallet innan jobbet väntade klockan tre. Kvällen där gick rätt fort och nu är jag ledig ända till måndag :)


Jag och sis har nyss kommit hem från mormor och morfar. Morfar fyller 70 år idag och eftersom han ska fira det på lördag när vi är i stockholm åkte vi dit ikväll istället och fick go fika :)


Nej nu är det bäst jag sätter igång och packa, inte hunnit gjort det än!



Av Elin - 3 mars 2009 23:10

Har haft en underbar helg med Gustav :) Synd bara att jag jobbade varje dag. Jättegod mat har jag fått och i fredags då jag kom hem från jobbet stod det en rosa resväska i garderoben, den där som jag tjatade om förut. Han hade köpt den till mig, han är världens bästa :) 

Vi gick även ut en sväng på kramm i lördags men det sög, nu när jag har varit ute i stockholm så inser jag verkligen hur tråkigt kramm är. Dessutom släpper dom in barn under 18 år, blir så arg!


Imorse då jag vaknade eller jag var redan vaken då väckaren ringde eftersom jag inte sovit mycket inatt. Hade feber så jag låg bara och vände mig hela tiden för jag frös så himla mycket. Sen när jag klev upp och åkte till stallet vid halv sex höll jag på att svettas ihjäl.. Huvudet håller på att sprängas och min hals gör jätteont. Kom hem från jobbet efter två och nästan direkt la jag mig i sängen, där låg jag till halv nio ikväll :(


Nu hoppas jag att jag blir frisk innan helgen. För på fredag åker jag och sis ner till gustav och björn i stockholm :D Jag längtar!


Nu väntar sängen, jobb sju imorgonbitti till två. Sen ska jag direkt vidare till förskolan och jobba där några timmar. Sen på kvällen är det hoppträning. Hur ska jag orka med denna huvudvärk?


Av Elin - 3 mars 2009 00:17

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. Men orkar inte skriva nu, tar det imorgon.


Godnatt!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards