Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Elin - 10 mars 2009 23:04

Men ska det aldrig ge sig? Snöat hela dagen nu, jag är less på snö!

Vart en lång promenad med sus iallafall, skönt att röra på fläsket och lite jobbigt att plumsa i snön :)


Imorgon ska jag och Karin (morfars syster) åka till härnösand och kolla upp resor till usa. Aah jag är så nervös men kan inte banga nu när jag äntligen ska få åka på min drömresa :) Men jag är ju så flygrädd..


Jag saknar dig.







:)

Av Elin - 10 mars 2009 18:48

Några bilder från helgen :)    

Av Elin - 10 mars 2009 18:09

Idag har jag varit duktig. Även fast jag var i stallet typ fem timmar imorse så har jag hunnit tvätta, städa och nyss lagat mat. Syrran och jag var riktigt duktiga och gjorde sprödbakad torsk, jag vet det är kanske inte svårt att doppa torsken i ströbröd men jag kan inte laga mat för jag hatar det :P

Blir ingen simning idag, vi tar oss en lång promenad i snövädret istället. Ska det aldrig sluta snöa? Det borde ju vara daxs för vår snart tycker jag.



Av Elin - 10 mars 2009 13:53

Idag är jag ledig men ändå ringde väckaren tidigt imorse eftersom det var jag som hade morgonjouren i stallet. Snöade och blåste jättemycket så hästarna var lite knäppa. Jag och piggan tog en långtur i snövädret, såg ut som snögubbar då vi kom tillbaka.

Inte ofta jag är klar i stallet klockan elva på morgon men så går det då man kliver upp i tid på morgon :)


Nu ska jag och Amanda dricka kaffe och mysa i detta tråkiga väder. Sen blir det simning med sis och sus.



Av Elin - 10 mars 2009 01:02

Helgen har varit underbar hos gustav i stockholm :) Vi har shoppat lite, partat och haft myskväll hemma hos björn.

Vi gick förbi ridstadion på östermalm, värsta lyx! Det vore en dröm att ha en häst uppstallad där. Men då måste jag nog bli miljonär först.

Elin, gustav och jag gick ut på huset i fredags i gamla stan, det stället kommer vi nog inte besöka igen. Och jag förstår inte de där med att jag glömmer bort saker från uteställerna i stockholm :P Jag börjar bli gammal, det måste vara de!


Imorse när jag satt på tåget började ångesten komma, ju mer jag närmade mig kramfors ju mer ångest fick jag. Jag vill inte hem till denna sur stad där skitsnack är det enda som finns.


Lite bilder får det bli imorgon för nu ska jag sova.

Natti!




Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards