Alla inlägg under augusti 2009

Av Elin - 31 augusti 2009 22:29

Så var helgen över och det är måndag kväll igen. Veckorna verkligen springer iväg.. I lördags körde jag och elin utgång igen, vi gav laroy en chans och det vart en trevlig kväll :)


Igår åkte vi till ryttarstadion på östermalm och kollade på stockholm horse game. Stora ryttare som bla Peder Fredricson var där och tävlade, stod bredvid han och tjuvlyssnade när han pratade i telefonen. Träffade även Anna en snabbis som jobbar hos en hoppryttare i skåne, som var där och tävlade :) Hon verkar ha det så bra, jag skulle också vilja prova på det jobbet!


Nu ska jag hoppa i säng, 04.15 ringer väckaren..



Av Elin - 29 augusti 2009 16:36

Har jag sagt att jag saknar hästen i mitt liv så det gör ont! Jag saknar att ha nån att ta bilen till, att bara mysa med lite pyssel, ta en tur i skogen, träna och tävla.


Nu får vi verkligen hålla tummarna på lägenheten imorgon får vi den inte kommer jag börja leta stallplats ändå för nu har jag abstinens så jag vet inte vad.


Jag saknar det här så jag tror jag dör!





Av Elin - 29 augusti 2009 15:07

Lördag idag och jag har inte gjort många knop ännu. Tog en sovmorgon till tolv typ eftersom vi inte kom hem förrän vid halv fem inatt så blev det ju ändå inte så länge jag sov, kan ju inte sova bort hela dagen.


Kvällen igår började på the bridge men där var det mest bara "barn" så där stannade vi inte länge utan fortsatte till söder och 54. Mycket bättre folk iallafall, äldre åtminstone.






Av Elin - 28 augusti 2009 19:00

Av Elin - 28 augusti 2009 15:17

Tjoffsan är en trött kisse idag, söt katt!

Tänk om hon visste att hon egentligen skulle ha varit hos sin kille filuren idag, fem veckor sedan hon fick träffa han nu. Men hon har ju sin nya lillebror nike, dom trivs så bra med varandra :)



Av Elin - 28 augusti 2009 12:35

Hemskt vad dålig jag är på att uppdatera här! Har fullt upp på dagarna verkligen.

Jobb hela veckan. I tisdags mös jag och elin till det med middag på en restaurang i gamla stan och i onsdags var vi på bio och såg nya beck filmen :) Igår efter jobbet kom elin och mötte mig och vi handlade lite sen hem och fixade mat innan vi åkte vidare till farsta där elin fixade fina naglar.


Idag är jag ledig som vanligt och skulle egentligen nu ha suttit hemma hos mamma och pappa i norrland men kände att jag inte orkade åka hem igår då jag åkt på en förkylning och blivit lurad på en massa pengar. Så dit tänker jag nog åka om två helger då jag är ledig igen :)


Nu ska jag ta och börja dagen, har massor att göra! Först en vetekaka med messmör och oboy, mums.



Av Elin - 23 augusti 2009 13:54

Jag sitter här och har jättetråkigt. Elin sover och vi som skulle städa. Men jag funderar på att börja så vi blir klar nångång så vi kan hitta på nått kul. Jag är rätt sugen på bio så här på söndag eftermiddag.


Helgen har gått alldeles för fort som vanligt. Ledig fredag och utgång på kvällen, jobb lördag och sen utgång och nu är det redan söndag. Fast nu jobbar jag bara måndag-torsdag sen på torsdag kväll åker jag hem till norrland och hälsar på :)

Tiden går så fort här nere!

Av Elin - 20 augusti 2009 17:34

Idag är en sån dag då jag saknar piggan lite extra. Slutade jobbet klockan tre så nu har jag inte något att göra, eftersom det är så fint väder hade det varit hur mysigt som helst att ta sig en ridtur i skogen. Saknar att få skutta över hinder med en häst som älskar det.

Men nu är ju lägenhet fixad snart så sen kan jag börja leta stallplats :)


Jag skulle faktiskt kunna tro att suz saknar piggan lite också? ;)





Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards