Alla inlägg under augusti 2009

Av Elin - 18 augusti 2009 22:48

Ett år kvar till 18 nu! ;D



Av Elin - 18 augusti 2009 13:01

Äntligen har jag fått slutat tidigt en dag, som det ser ut nu kommer jag sluta vid elva på tisdagar och det känns ju skönt. Börjar ju sex på morgonen både måndagar och tisdagar så man är ju rätt slutkörd.


Nu ska jag möta suz på centralen för hon har ju varit hemma i norrland över helgen. Vi ska shoppa och gå och få massage, behövs kan jag säga :)





Av Elin - 15 augusti 2009 23:00

Det kryper i mig, jag vill också som många andra dansa loss ute på nått ställe just nu! Men icke sa nicke, jag börjar tidigt imorgonbitti igen så det är bara att hoppa i säng.

Gick bra att komma upp fyra imorse men oj så trött jag har varit hela dagen. Imorgon får jag sova ända till sex, två timmar längre. På en söndag och allt ;) hoho. 


Tjoffsan väntar i sängen nu, natti!






Av Elin - 14 augusti 2009 22:34

Min fredagkväll är över och jag säger godnatt.

Jag ska upp tidigare än tuppen imorgon, min väckare ringer fyra. Fy det borde vara förbjudet! Men jobba måste man.



Av Elin - 14 augusti 2009 18:24

Det vart inte som jag hade tänkt mig i farsta, hittade dit jag skulle men där var det låst så jag vet inte hur man ska göra för att få tag på dom, måste nog kanske ta och ringa innan.

Så då smet jag in i gallerian och shoppade istället. Ett par jeansleggings, ett diadem och örhängen från gina och två par trosor från h&m. Farligt det här med att bo så nära till allt.


Nu ska jag fortsätta min fredagskväll med att diska och dammsuga tänkte jag men först en ben and jerry´s :)

Av Elin - 14 augusti 2009 12:48

Just nu känner jag mig ensammast i världen, är helt själv här nere i söder. Jag är ledig och det är ju så fint väder så jag skulle vilja gå ut på djurgården men hur kul är det ensam.

Jag ska strax åka in till farsta och göra några ärenden, sen får vi se hur dagen slutar.


Ska iallafall njuta av den här dagen för sen hela helgen blir det jobb, måste kliva upp hur tidigt som helst både lördag och söndag.


I onsdags var dagen då vi öppnade maxi och gud så mycket folk det var, folk köade utanför dörrarna innan vi öppnade. Trodde aldrig det skulle komma så många men kul med mycket folk :)



Av Elin - 12 augusti 2009 23:52

Det är klart jag saknar dig sis! Tjoffsan saknar dig också såklart. Vi som har umgåtts dygnet runt varje dag eftersom hon bodde mest hos mig i min lägenhet, bor nu 50 mil ifrån varandra. Det känns faktiskt lite konstigt och ja jag saknar henne så! Men jag saknar mamma, pappa och bror jättemycket också!


Men jag klarar det här bra! Har så underbara vänner och ett bra jobb så tiden bara flyger iväg :)



Av Elin - 11 augusti 2009 23:07

Livet flyter på här nere, gör inte mycket annat än jobbar just nu. Men imorgon öppnar vi och sen nästa vecka börjar vi gå efter schema så då blir det förhoppningsvis lite lugnare. Jag är så fruktansvärt trött då jag kommer hem från jobbet, håller på att somna på pendeln hem varenda dag. Måste ta och börja med blutsaften igen för det måste nog ha nått med vitaminer att göra också. Dricker hur mycket kaffe som helst på jobbet men blir inge piggare på dagarna ändå.


Kanske bäst man lägger sig nu för imorgon smäller det. Ica maxi lindhagen på kungsholmen öppnar! Vi ses va? ;) 


Natti!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards