Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Elin - 15 mars 2009 23:59

Idag har min bil fått en ordentlig puts. Sis dammsög, jag torkade inuti och avslutade med en tvättning utanpå. Inte för det är nån mening att tvätta den då det är sånt här slaskväder ute men en liten stund fick den vara fin iallafall. På jobbet gick det segt idag, söndagmorgon är ingen höjdare att jobba. Tiden går så sakta då det är lite folk.


Piggan fick vila idag så istället åkte jag hem till mamma och pappa för att äta middag. Tacogratäng, mums! Jag önskar jag kunde laga mat också men det är ju så himla tråkigt. Så här hemma hos mig blir det oftast makaroner, ris eller mos med typ köttbullar till :P Det är lätt att laga.

Min snälla mormor ringde precis då jag var på väg hem till mamma och pappa, hon frågade om jag ville äta där men då hade jag lovat mamma. Alla ville bjuda mig på middag idag :)


Nu är det slut på helg men bryr inte mig ett dugg då jag har jobbat hela helgen ändå. Nu jobbar jag bara fyra dagar till sen är jag ledig i tre dagar, dom dagarna ska jag spendera med gustav :)



Av Elin - 15 mars 2009 01:16

Jag borde ligga i sängen nu då jag ska upp och jobba imorgon.

Min kväll har jag tillbringat på jobbet, i stallet för att ta in hästarna och tillsist i soffan framför melodifestivalen. Jäkla skitlåt som vann, fattar inte hur svenska folket röstar!?

Amanda kom hit och gjorde mig sällskap så efter melodifestivalen slog vi på high school musical 3 filmen, men den var inte alls lika bra som ettan och tvåan..


Nu ska jag bege mig mot den tomma och kalla sängen, men snart är det torsdag :)


Godnatt!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards