Alla inlägg under mars 2009

Av Elin - 15 mars 2009 01:16

Jag borde ligga i sängen nu då jag ska upp och jobba imorgon.

Min kväll har jag tillbringat på jobbet, i stallet för att ta in hästarna och tillsist i soffan framför melodifestivalen. Jäkla skitlåt som vann, fattar inte hur svenska folket röstar!?

Amanda kom hit och gjorde mig sällskap så efter melodifestivalen slog vi på high school musical 3 filmen, men den var inte alls lika bra som ettan och tvåan..


Nu ska jag bege mig mot den tomma och kalla sängen, men snart är det torsdag :)


Godnatt!


Av Elin - 14 mars 2009 11:17

Vilket härligt väder det är ute idag, riktigt vårväder. Man blir så glad av att solen skiner :)


Ingen sovmorgon vart det imorse, jag hade jouren i stallet så det var bara att åka dit. Eftersom piggan tappat en sko så tömkörde jag henne lite lugnt på volten idag bara så hon skulle få röra på sig. Hon är verkligen helt underbar, hon lyssnar och förstår vad det är jag vill att hon ska göra.


Nu ska jag vila en stund innan det är daxs för jobb klockan två..



Av Elin - 14 mars 2009 00:30

Hon är finast, mitt hjärta!  

Min lilla bitchkatt!      




Av Elin - 13 mars 2009 13:38

Jag har en sjujäkla träningsvärk idag.. Igår skulle jag ut och motionera piggan, vi plumsade i djupsnön på en lägda, hon var snabb och styrde mot ett dike där det var allt för mycket snö så vi tippade. Vi gjorde oss inte illa eftersom vi landade mjukt. Men sen så gick jag bredvid henne tillbaka och eftersom det inte gick att gena upp på vägen nånstans fick vi plumsa samma väg tillbaka. Mer än en halvmeter snö plumsade jag i en himla bra bit, så det är ju inte konstigt jag har träningsvärk överallt idag.. Var jag som fick den mesta motionen igår :P


Idag har jag longerat henne lite och hon verkade inte ha nån träningsvärk iallafall, pigg som alltid :P Klev av sig en sko gjorde hon också, hon är verkligen mästare på de.


Nu ska jag åka ner och jobba kväll..




Av Elin - 11 mars 2009 12:06

Det snöar inte ute :)

Imorse ringde karin och sa att hon inte hade tid att åka till härnösand idag, vi ska åka nästa vecka istället. Så då kröp jag ner i sängen igen och tog mig en lång sovmorgon :) För lång som vanligt men det är ju snoozens fel..


Nu ska jag till stallet, jag tänkte dressyra lite med piggan eftersom det är teori på ridningen ikväll.


Sen efter det ska jag och sis till mormor och morfar. Mormor ringde nyss och frågade om vi ville äta middag där idag :)





Av Elin - 10 mars 2009 23:04

Men ska det aldrig ge sig? Snöat hela dagen nu, jag är less på snö!

Vart en lång promenad med sus iallafall, skönt att röra på fläsket och lite jobbigt att plumsa i snön :)


Imorgon ska jag och Karin (morfars syster) åka till härnösand och kolla upp resor till usa. Aah jag är så nervös men kan inte banga nu när jag äntligen ska få åka på min drömresa :) Men jag är ju så flygrädd..


Jag saknar dig.







:)

Av Elin - 10 mars 2009 18:48

Några bilder från helgen :)    

Av Elin - 10 mars 2009 18:09

Idag har jag varit duktig. Även fast jag var i stallet typ fem timmar imorse så har jag hunnit tvätta, städa och nyss lagat mat. Syrran och jag var riktigt duktiga och gjorde sprödbakad torsk, jag vet det är kanske inte svårt att doppa torsken i ströbröd men jag kan inte laga mat för jag hatar det :P

Blir ingen simning idag, vi tar oss en lång promenad i snövädret istället. Ska det aldrig sluta snöa? Det borde ju vara daxs för vår snart tycker jag.



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards