Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Elin - 9 januari 2009 18:56

Idag tog jag och piggan oss en tur till ridhuset. Där dressyrade vi, körde lite galoppombyten å sånt. Hon är så lätlärd den hästen! Galopperade i en åtta å gjorde byten, sen då jag skulle fortsätta runt volten istället för på åttan så svänger hon åt andra hållet å byter så som vi hade gjort innan. Haha å de var jag ju inte med på heller att hon skulle svänga åt andra hållet så där höll man på att flyga :P

Hon är så rolig och det är kul när hon förstår en så bra :)


Igår kväll åkte jag, sis å sus upp till övik och kollade på modo-rögle. Modo vann ju såklart :) Sen åkte vi ner på max å åt strips och snackade en massa. Satt där väldigt länge för när vi kom hem inatt var klockan halv ett.


Idag är första fredagen på väldigt länge som jag är ledig och sen att jag är ledig resten av helgen gör det ju ännu bättre :)

Undra vad man ska hitta på då? Nått kommer ju att hända det känner jag på mig.


Nu ska jag hjälpa till med tacosen, vi ska äta tacos å ha en mysig fredagkväll framför tvn :)


Ha en trevlig fredagkväll!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards