Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Elin - 15 januari 2009 23:57

Jag förstår inte varför jag blir förkyld varje gång efter jag partar nu förtiden. Tredje gången nu på bara några veckor jag har ont i halsen. Förstår det inte, är det alkoholen jag inte tål ;p


Tidigare ikväll åkte jag till mormor å morfar och där fikade vi semla, mumsigt! Har inte gjort mycket mera idag än att jobba eller jo jag var in på dollar en sväng å där hittade jag en jättefin resväska, kunde inte låta bli den då den var stoor också. Blir perfekt då man ska ut å resa ;) Kanske blir lite liten dock när jag ska till usa men då får jag väl ta två stycken då.


Igår hade jag piggan på hoppningen. Gick hyffsat, går bättre å bättre för varje gång iallafall :)


I tisdags simmade jag med Linnea och Linda, skönt att röra på sig! Sen var det väldigt skönt att bubbla å basta efter också :)


Nu ska jag sova. Ska upp å rida imorgonbitti om det inte är lika svinkallt som nu, termometern visar -20. Brr!

Sen ska jag jobba eftermiddag.


Natti!




Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards