Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Elin - 7 januari 2009 01:34

När ska jag lära mig att gå lägga mig i tid? Jag sitter fortfarande här och sa väl för typ två timmar sen att jag skulle sova men då började jag diska istället som jag skulle ha gjort tidigare ikväll :P

Slutade jobba klockan två och efter det hade jag tänkt göra en massa saker, som t.ex plocka undan lite jul men inte ha jag gjort ett skit eller jo tvättat lite men de sköter ju tvättmaskinen själv.

Jag har istället spenderat min kväll framför datorn som alla andra kvällar i mitt liv, så tråkigt men det finns ingenting att göra här.. Jag är less på kramfors!


Sen jag kom hem från stockholm har min hjärna gått på högvarv, funderat hit å dit! Jag har kommit fram till att jag vill eller rättare sagt måste börja plugga till nått snart för jag tänker inte sitta hela mitt liv i en kassa på ica.

Jag har några saker jag funderat över men denna utbildning skulle jag nog helst vilja gå och då i stockholm: http://www.elisabethskolan.com/skolan1.html


Så nu har jag smitt planer för hösten, lägenhet där nere ska nog inte vara så svårt att fixa heller ;) Det bästa vore om jag kunde få flytta min lägenhet dit ner eftersom jag tycker om den så mkt ;p

Innan jag börjar plugga till nått ska jag iaf över havet till usa. Förstår ni, jag ska få åka till usa i maj! Ingen förstår nog hur lycklig jag är att äntligen har min dröm att få åka till usa gått i uppfyllelse :D

Mycket som kommer att hända i vår känner jag! Piggan å jag ska väl försöka komma ut å tävla också ;D


Nu ska jag sluta surra och lägga mig i sängen istället.

Natti!




Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards