Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Elin - 28 januari 2009 23:57

Imorse ringde väckarn 05.45 då var det bara att kliva upp och åka iväg till strinnemyran och jobba med barnen :) När jag slutade var det raka vägen till stallet för att mocka och fixa klart allt så jag skulle slippa göra det efter hoppträningen.

Hem lagade mat sen iväg på personalmöte på kvantum. Då det var slut var det bara att åka till stallet igen för att göra iordning piggan för hoppträningen.

Hon var väldigt fin idag och det gick superbra. Börjar komma upp i lite höjder nu så då blir hon mycket lugnare :)


Nu ska jag fixa mina naglar sen borde jag sova! Är ju inne på åttadagars jobb nu igen, så är inte ledig förrän nästa fredag. Men de kommer gå fort då man har nått att se framemot ;)


Natti!


Av Elin - 28 januari 2009 23:55

Så här ser det ut när vi går på ikea. Syrran brukar ha så ont i fötterna så där på slutet av shoppingdagen så då måste jag köra runt med henne ;p


Jag hittade iallafall lite saker igår. Ett par skor som det var halva priset på, så nu fick jag dom för 500 kr. Som vanligt på gina tricot hittade jag massa saker men eftersom jag borde spara pengar köpte jag bara en tunika och en jättemysig stickad längre tröja som man kan ha över en tunika typ. Ett par örhängen, ja ett par sånna som jag tappade på sandö för några helger sen :P Sen vart det väl lite små krafs till lägenheten också. Fick lite saker av min snälla mamma också :)



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards