Alla inlägg den 30 november 2008

Av Elin - 30 november 2008 12:40

Det är söndag och min helg har mestadels gått åt till att flytta. Jag och tjoffsan bor numera i en etta på strandgatan och det bästa av allt är att vi har inglasad balkong tycker hon.

I fredags fick jag nyckeln till min nya lägenhet så då var det bara att börja. Egentligen gjorde jag inte allt för mycket, det var mamma pappa hampus mormor å morfar som gjorde allt, så tack till världens underbaraste familj!

Så nu är det jättemysigt här med jul å allt.

På kvällen var det kramm och där dansade vi på som alltid, kul kväll helt enkelt :)


Igår var jag hemma hela dagen förutom en sväng till piggan. Sen på kvällen var det mys framför beck. Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra.

När det slutar regna ska jag ta mig en sväng på piggan, tänker inte göra det så länge de regnar. Vart nog dyngsur bara att av släppa ut hästarna imorse.


Nä om man ska hoppa in i duschen och sen åka å handla, kylskåpet ekar fortfarande.


Ha en trevlig första advent!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards