Alla inlägg den 17 november 2008

Av Elin - 17 november 2008 13:53

En måndag med snö på backen, så mysigt och inte så svart på kvällarna längre :)


I lördags dressyrade jag å piggan på volten i snövädret. Tillslut gick hon väldigt fint och böjde på sig :)

Sen kom pappa å hämtade mig för jag ville äta middag hemma hos dom med grannarna. God mat, efterrätt och sen såg jag på beck på kvällen, mysig hemmakväll hos mamma å pappa :) Sovde där och var där hela gårdagen också. Sen fick jag låna pappas golf och åkte till stallet. Emelie följde och hon ville rida, så jag och Amanda gick bredvid när hon red. En väldigt mysig promenad i snön och månen som sken :)


Så nu har jag pappas golf här, jag är inte längre lika handikappad men jag kan typ inte köra den bilen, så olik min bil! Men jag ska inte klaga för jag tar mig dit jag vill iaf.

Kom hem från stallet för en stund sen. Piggan fick en välförtjänt vila idag så jag pysslade på med lite annat istället.


Nu ska jag göra mig ordning för att åka å jobba.





 





Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards