Alla inlägg den 7 november 2008

Av Elin - 7 november 2008 23:29

Varför kan man aldrig gå å lägga sig i tid, jag tänkte för nån timme sedan lägga mig och sova men har än inte hamnat i sängen, man kommer ju på så mycket annat man kan göra innan..

Jag borde ha lagt mig tidigt för jag är astrött och imorgonbitti innan jag börjar jobba klockan tio ska jag släppa ut hästarna och förhoppningsvis hinna mocka å göra klart allt också så jag bara behöver rida efter jobbet och sen kan snabba mig hem till mamma och pappa för pappa fyller år.

Sen har jag inte en aning om vad jag ska hitta på på kvällen?


Idag blev det en sväng till ridskolan med piggan där klättrade vi några gånger i backen, det tyckte hon var jobbigt så nu väntar jag bara på att få se lite mer muskler snart ;p


Ha en trevlig helg och godnatt!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards