Alla inlägg den 10 november 2008

Av Elin - 10 november 2008 23:11

Dagen började klockan sju imorse med att jag åkte till stallet och släppte ut hästarna. Mockade å fixade och helt plötsligt var klockan tio, tog in piggan och började sadla å innan vi var iväg var klockan runt elva.

Vi tog oss en långtur runt gissjö, red först till strömnäs där jag vek upp på gissjövägen och den följde vi ända ner till fiskja, där gick vi över vägen igen och förbi folksam hem mot stallet. Tunneln under järnvägen vid folksam var lite läskig då den var så trång och den ekade läskigt tyckte piggan men tillslut kom vi igenom. 

Jag å piggan var nog ute 1 ½ timme, så det blev en riktigt lång tur ensam. Hade ju varit roligare med sällskap eftersom det är så dött där uppe i skogen :p

Sen efter det var det bara att snabba sig in i duschen och iväg på jobbet..


Igår var det farsdag och eftersom jag jobbade eftermiddag missade jag middagen hos mormor å morfar men när jag slutade åkte jag dit och fick middagen då + efterrätt + tårta :) Allt på samma gång så jag blev proppmätt!! Eftersom dom var på tårtan då jag kom fick jag ju snabba mig å komma ikapp :p


Nu ska jag måla naglarna och sen sova.

Godnatt!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards