Alla inlägg den 27 november 2008

Av Elin - 27 november 2008 14:11

Det är torsdag idag och imorgon är det äntligen fredag, så jag har längtat!

Imorgonbitti ska jag kliva upp tidigt för jag tänkte hinna klart i stallet innan tolv så jag har hela dagen på mig att fixa å dona, sen på kvällen är det fest ;) Och jag är såå partysugen!


Igår tog jag ner piggan på hoppningen, går bättre å bättre för varje gång nu. Vi hoppade en bana och piggan tyckte det var hur roligt som helst, hon var så laddad så ibland hoppade hon typ hundra meter över hindrerna :P Över ett hinder hoppade hon ett så högt å konstigt grodhopp så jag tappade båda stigbyglarna men fortsatte ändå, det kunde ju inte ha hänt annat än att jag hade flögit av om hon hade gjort nå flera grodhopp på dom hinderna som var kvar. Men kvar satt jag och tur var väl det.

(Hade det varit tävling hade jag ju inte kunnat stanna/lägga en volt bara för att jag tappade stigbyglarna heller ;p)


Nu ska jag fixa mig för jobb, sista passet innan jag får helg!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards