Alla inlägg den 12 november 2008

Av Elin - 12 november 2008 15:39

Nu är jag handikappad igen!

Startade bilen för jag skulle iväg till stallet för några timmar sen. Bilen startade men han ville stanna igen så jag körde fort iväg till stallet och tänkte inge mera på de då den gick som vanligt sen.

Snabbade mig å mockade för jag hade massor av saker att fixa här hemma och eftersom jag tänkte ta ner piggan på hoppningen ikväll så tänkte jag göra en snabbis i stallet.

När jag var klar skulle jag starta bilen igen men det ville inte den! Ringde till morfar som kom med k-sprit som vi hällde ner i tanken eftersom pappa trodde det hade blivit en ispropp i bensinen. Väntade en stund och försökte starta igen men icke! Så det var bara att sätta fast min bil i morfars och bärga hem den. Ska faktiskt erkänna att det var lite roligt att sitta där bakom å styra en bil som inte var igång :p

Så nu står min dumma pärla och skäms här utanför, kanske man ska gå ut å provstarta igen. Vem vet den kanske startar nu?

Det är tur jag har mormor å morfar vem skulle annars ha hjälpt mig idag då pappa jobbar?

Dom ställer alltid upp och är guld värda! <3


Nu ska jag köra en sväng med snabeldraken och sen göra nån mat.


Bye!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards