Alla inlägg den 6 november 2008

Av Elin - 6 november 2008 20:13

Idag har jag hunnit med ganska mycket även fast jag tog mig en lång sovmorgon imorse.

Har kört en massa tvättmaskiner och hängt en massa tvätt.

Och eftersom piggan lär ha världens träningsverk idag så blev det bara en skrittur runt hamnviken barbacka, härligt att rida barbacka.

Sen har jag färgat Suzannes hår och nu håller jag på att göra mat. Sent jag vet men jag har inte hunnit tidigare. Så snart ska jag mumsa i mig kasslergratäng och ris.

Nu ska jag fortsätta läsa blondinbellas blogg innan maten är klar.


Bye!

Av Elin - 6 november 2008 12:35

Ja det var ett tag sen jag uppdaterade här och jag har hunnit gjort en massa saker!


Förra helgen tävlade jag å Plexus och i första klassen vann vi medans det inte gick fullt lika bra i andra. Men jag var supernöjd, jag är verkligen kär i den hästen.


Nu i helgen var det jobb på lördagen sen efter det utgång på kramm och innan det var vi på förfest i ullånger. På kramm hade jag det som alltid så roligt :)

Sen på söndagen åt vi tacos å såg på film hos Linnea, trevligt :)

I måndags var det jobb och ridning bara.

I tisdags åkte jag till Birsta och shoppa. Blev en massa hästsaker som vanligt, en klänning och en tunika på gina tricot och en bärbar dator :D Så nu är jag fattig.

Igår tog jag ner piggan på hoppning och hon var ju pigg kan man ju säga! Men på slutet gick det rätt bra iallafall, nu är det bara att träna.


Idag är jag ledig och ska alldeles strax springa iväg till tvättstugan..


Ciao!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards