Alla inlägg den 25 april 2008

Av Elin - 25 april 2008 16:22

Sitter och lyssnar på rixfm nu och där pratade dom om födelsedags presenter.

Då kom jag på en sak som mamma sa till mig för nån dag sen som jag nog inte skrivit här.

Jag fyller ju snart 20 år eller det är väl 1 ½ månad kvar, snarare 8 juni. Men det hon sa att jag kanske kanske skulle få då fick mig att explodera av lycka! Det här är inte säkert att jag kommer få därför tänker jag inte skriva så mycket mera nu. Men blir det så så lovar jag att ni kommer få höra! ;) Men eftersom det var mammas idé och inte min så borde hon ju ha funderat på det :) Och kan säga att det är ingen häst som jag önskat mig varje gång jag fyllt år sedan jag var liten. Så det var inte den drömmen, det är den andra. Ni som känner mig kanske kan lista ut ;)

Häst-drömmen får jag uppfylla själv och det kommer jag göra så fort jag får råd.


Jag blir helt tillmig, tänk om det blir av. Gud vaaaa häftiiigt! Nu blire en sovstund för hjärnan behöver vila..


Tjollahopp!






Av Elin - 25 april 2008 15:02

Idag har jag fått lön inte så där jätte mycket men de duger! :)

Skönt att äntligen ha fått kommit hem från jobbet. Hela dan har varit ett kaos där känns det som, ingenting som ville funka och gnälliga kunder.

Ibland blir jag bara så trött när jag sitter där i kassan och får ta emot all skit och inte öppna munnen.

Jag kan iofs förstå kunderna då dom gnäller på sånt som ska vara framme, men det kommer väl blir såhär struligt nu när dom dragit in en massa timmar och personal..


Sen nu har jag varit in en sväng på djuraffärn och köpt en halsband till Izzy. Farmor ringde igår och frågade om jag kunde gå in å köpa ett åt henne för hon vågar inte släppa ut Izzy utan ett för ingen vet ju vems katten är eftersom hon är ny och då kanske det är nån som tar snyggingen. Det blev ett ljusrosa reflex halsband som man kan skriva telefonnumret på under en liten flik. Och tänkte att tjoffsan skulle få matcha Izzy så då fick hon ett likadant med :) Tjoffsan har ju ett sen förut men det är ju rött, tjoffsan vill ha rosa! :P


Undra vad som händer ikväll?

Behöver ju iaf inte fundera på vad man ska hitta på i helgen eftersom jag jobbar lördag eftermiddag och söndag förmiddag :/ Men det blir ju pengar, dubbelt dessutom!


Ha en fortsatt trevlig fredag!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards