Alla inlägg den 29 april 2008

Av Elin - 29 april 2008 22:58

Har varit ledig idag, så skönt!

Jag och Suzanne tog oss en promenad och tjoffsan fick också följa med. Fick bära henne nästan hela tiden men sen när vi kom till en lekplats med en sandlåda la hon sig i sanden och ålade sig fram, hon tyckte det var så skönt att få komma ut en stund. Sen vart det en sväng på dollar och konsum med mamma och pappa. Och sen har jag även varit ner en sväng på solariumet och solat. Sen nyss gick jag bort till tvättstugan för att kolla tider då såg jag att det brann i containern som vi slänger våra sopor i. En dam stod där å hon sa att hon hade sett några ungdomar springa där ifrån och att hon hade ringt brandkåren. Gu va kul det måste vara att tända på en container så brandbilen fick lov att rycka ut! Omoget om inte annat!


Nu blire en macka innan jag ska sova för imorgon är det jobb till två.


Godnatt!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards