Alla inlägg den 28 april 2008

Av Elin - 28 april 2008 21:11

Vilken dag!

Det ärende jag hade på stan blev aldrig av eftersom det tog för lång tid så jag fick gå där ifrån och åka ner på jobbet. Sen där så hade jag så ont i huvudet och det blir ju inte bättre av att få sitta i en kassa 3 timmar i streck!! Jag håller på att bli galen..


Imorgon är jag ledig och det ska bli så sköönt! Då ska jag ta mig en lång promenad om det är fint väder och om jag får med mig nån, inge kul att gå själv :P


Hejsvejs!

Av Elin - 28 april 2008 11:47

I helgen blev det lugnt eftersom jag jobbade. Efter jag hade jobbat klart i lördags åkte jag till mormor & morfar en sväng sen efter det gick jag å Linnea en sväng på Sylos och köpte oss en pizzamacka. Satt fint den, jag som hade tänkt att ta mig lite fil å flingor också blev det en pizzamacka istället :) Sen satt vi här hos mig och Mattias drog sina historier ända till typ halv 3 på natten, så han kom aldrig iväg ut på krogen som han hade tjatat om, haha!  Sen efter det slockande jag direkt några timmar till väckarn ringde och det var bara att kliva upp igen och jobba.

Men det vart en trevlig lördagkväll ändå utan party och att man jobbade! :)


Sen igår efter jobbet åkte jag hem till lugnvik en sväng för pappa skulle byta till sommardäcken på min bil. Men det blev aldrig för han hann inte men det spelar ju ingen roll eftersom jag har inga dubbdäck och då får jag ha på dom hela sommarn om jag så vill :P Men ska åka hem nån dag i veckan så får han fixa det då istället. Så istället åkte vi en sväng till farmor & farfar och tjoffsan fick hälsa på izzy men än kommer dom inte överens och kan leka. Tjoffsan som är en sån bitch fick till och med ge sig mot izzy och tjoffsan är inte van att få ge sig, hon ska ju jämt bestämma :P


Nu ska jag diska lite innan det blir en sväng in på stan och sen klockan två är det jobb..


Tjoo!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards