Alla inlägg den 11 april 2008

Av Elin - 11 april 2008 19:08

Shit det är redan en vecka sen vi kom hem från fjällen :S Tiden går så himla fort! Saknar fjällen nå så enormt, det är nå speciellt med bruksvallarna alltså. Alltid då jag varit där längtar jag tillbaka flera veckor efteråt. Och eftersom jag bara hann vara där tre dagar iår så längtar jag ännu mera tillbaka för jag hann ju inte andas tillräckligt mycket fjälluft ;p

Har ännu inte hunnit ladda upp nå kort här från fjällen men kanske gör det ikväll om jag orkar.


Idag har jag slitit i kassan på kvantum och efter det hämtade jag tjoffsan hos mormor & morfar. Hade ju leasa in henne där idag medans jag jobbade för krambo skulle fixa några saker här i lägenheten och har ingen lust att dom ska klanta sig och släppa ut henne.


Nu tänkte jag ta mig en tupplur innan jag ska börja städa kylskåpet och avfrosta frysen. Blir en lugn kväll för imorgon är det jobb på schemat. Sen fira farmor för hon fyller år.

Och mamma har blivit erbjuden en långhårig jättefin katt men hon tycker det räcker med tre katter så vi tänkte ge farmor den i present. Skulle gääärna ta den katten också men det räcker med tjoffsan i den här lilla lägenheten.


Ha en trevlig kväll!




Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards