Alla inlägg den 22 april 2008

Av Elin - 22 april 2008 17:29

Idag har det blivit en massa ärenden gjorda på stan eftersom jag var ledig :) Först in på skolan med Suzanne för att höra om vårt betyg som vi läste upp i höstas, sen in på nordea för att lämna nå papper och prata lite med Per eftersom jag har valt att börja pensionspara.

En milkshake och en sallad på bakfickan slank ner också. Spring i lite affärer och jag såg en jättefin klänning på lilo, kanske man kilar in där nån dag snart då man fått lönen och köper den. Sen gick vi in till Andreas för Suzanne skulle ta hål i naveln, så nu har hon gjort det. Inte gjorde det så ont som du trodde? ;)

Ganska sjukt att det är redan två års sen jag satt i den där stolen och tog hål i naveln. Tiden går så himla snabbt! :S Och tre års sen jag gjorde tatueringen i svanken. Måste göra en till tatuering snart, det var ju så länge sen sist. Det är ju bara de att jag vet vart jag vill ha en men inte riktigt vad jag vill ha där. Jag måste jobba på det!


Nu ska jag sluta svamla en massa och ta mig en tupplur.


Tjing!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards