Direktlänk till inlägg 25 april 2008

Fredag & löning :)

Av Elin - 25 april 2008 15:02

Idag har jag fått lön inte så där jätte mycket men de duger! :)

Skönt att äntligen ha fått kommit hem från jobbet. Hela dan har varit ett kaos där känns det som, ingenting som ville funka och gnälliga kunder.

Ibland blir jag bara så trött när jag sitter där i kassan och får ta emot all skit och inte öppna munnen.

Jag kan iofs förstå kunderna då dom gnäller på sånt som ska vara framme, men det kommer väl blir såhär struligt nu när dom dragit in en massa timmar och personal..


Sen nu har jag varit in en sväng på djuraffärn och köpt en halsband till Izzy. Farmor ringde igår och frågade om jag kunde gå in å köpa ett åt henne för hon vågar inte släppa ut Izzy utan ett för ingen vet ju vems katten är eftersom hon är ny och då kanske det är nån som tar snyggingen. Det blev ett ljusrosa reflex halsband som man kan skriva telefonnumret på under en liten flik. Och tänkte att tjoffsan skulle få matcha Izzy så då fick hon ett likadant med :) Tjoffsan har ju ett sen förut men det är ju rött, tjoffsan vill ha rosa! :P


Undra vad som händer ikväll?

Behöver ju iaf inte fundera på vad man ska hitta på i helgen eftersom jag jobbar lördag eftermiddag och söndag förmiddag :/ Men det blir ju pengar, dubbelt dessutom!


Ha en fortsatt trevlig fredag!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 27 januari 2010 21:54

Bloggar numera på Myshowroom, ni följer mig på elindjupenstrom.myshowroom.se ...

Av Elin - 24 januari 2010 23:45


Jag älskar att fixa med mina långa naglar, just nu ser dom ut så här. Jag kanske borde satsa på att bli nånting som har med naglar att göra?        ...

Av Elin - 23 januari 2010 23:47

Är vad jag är i mitt huvud efter en lång dag på jobbet. Fick dessutom jobba över en timme men vad gör det då de va ob. Mycket folk har det varit hela dagen och det märktes att min hjärna varit för länge i kassan, gick runt och letade en pall med toap...

Av Elin - 23 januari 2010 00:40


Suzanne kom över och vi tittade på let´s dance tillsammans. Och min favorit Mattias blir bara ännu bättre, claudia är också jätteduktig så henne hejjar jag på med.   Eftersom det var fredag så lyxade vi till det lite med vitlöksdipp och grönsaker...

Av Elin - 21 januari 2010 15:01

Fick så fina kommentarer av mamma och mormor till mitt inlägg 6 månader.   Jag älskar er med, mamma + familjen & mormor å morfar <3 ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards