Alla inlägg under mars 2008

Av Elin - 15 mars 2008 08:25

Nu sitter man här, klar för att åka ner och jobba..

Men slutar ju två så då är ju nästan hela lördagen kvar ändå :)


Hejhej!


Av Elin - 14 mars 2008 14:26

Gu vad äckligt! Nu blir man inte så sugen på chips precis..


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2053784.ab

Av Elin - 14 mars 2008 13:47

Redan fredag! Och jag är ledig idag :)

Så jag tog mig en rejäl sovmorgon. För hela helgen ska jag jobba men hade ändå tänkt att hinna gå ut en sväng imorgon. Skulle vara kul att hitta nån förfest också, inte så kul att sitta två stycken här hemma men men, vi får se vad som händer..


Nu hade jag tänkt att städa ugnen och kylskåpet, sen ska jag in på stan en sväng å kika och sen blire en solning :) Men först nu måste jag ringa på arbetsförmedlingen.


Nu är det bara att hålla tummarna!


Hejsvejs!

Av Elin - 12 mars 2008 22:49

Idag på ridningen skulle vi rida omkring med ett okokt ägg i varje hand. Så hela våran en-timmeslektion red vi omkring med ägg i händerna.

Å ja, vi skrittade inte heller utan vi hoppade bana hela lektionen ;)

Men det gick faktiskt bättre än va man trodde att ha ett ägg i varje hand medans man skulle hålla i tyglarna, styra å bromsa också :P

Kraschade inget ägg i händerna heller, så jag slapp bli kladdig :P

Och Plexus var en stjärna idag också!


Godnatt!




Av Elin - 8 mars 2008 18:36

Sådärja! Då var man hemma igen.

När vi kom fram till Timrå åtta imorse höll jag på att dö, jag var så nervös! Utställningen började klockan nio och timmen mellan åtta å nio var jag rätt borta tro jag. Jag minns knappt hur jag gick med Sigge. Men det var första gången så jag tyckte jag gjorde det bra iaf. Och Sigge blev ju tvåa :)


Sen efter vi hade varit där åkte vi ner till Birsta en sväng. Blev ett par gaiters på hööks som jag skulle köpa förra gången men då fanns dom inte en Small. Och en ny väska blev det :)


Trevlig lördagskväll!


Av Elin - 8 mars 2008 06:50

Godmorgon!

Nu sitter jag här och är klar för att åka ner till Timrå.

Jag är så nervös!!


Önska mig lycka till! :P


Av Elin - 7 mars 2008 22:20

Jag å Tjoffsan har nyss kommit hem från Lugnvik. Tjoffsan har fått varit där idag å busat med filuren medans jag jobbade på dagis :) Hon har även varit ute en sväng idag själv, hon har ju kommit på att man kan gå ut genom kattluckan :P Men efter typ en timme ute är hon nöjd och kommer in :)


Imorgonbitte ska jag, mormor & morfar åka till Timrå med Sigge, han ska ställas ut där. Och det är jag som ska gå med han, jag är så nervöös! Men vi får hoppas att domaren kollar på han och inte på elefanten som springer med han :P


Nu ska jag sova för jag ska snart upp igen!




Av Elin - 5 mars 2008 21:48

Idag har jag jobbat på dagis hela dagen lång. Sen stannade jag i Lugnvik en stund för att äta och hämta upp tjoffsan innan jag skulle vidare till ridskolan.

Teori hade vi där och då löshoppade vi några hästar :)


Och nu har jag anmält mig till hopptävlingen den 5 april på Plexus, ska bli spännande å se hur det går som. Är redan nervös!


Nu är jag trött!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards