Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Elin - 20 mars 2008 19:59

Alltid när jag blir ensam här hemma i lägenheten smyger mitt städningshumör fram. Även om det oftast är väldigt städat här så måste jag ändå hitta nått jag kan städa.

Som typ nyss, tänkte att jag skulle sätta mig framför tv:n och titta på den hela kvällen men då istället började jag att rengöra och tvätta tjoffsans låda och sen smög dammsugarn fram igen!? Dammsög ju senast i tisdags men det skadar ju inte att dammsuga :) Sen sprang jag ut en sväng till bilen och pysslade på där.

Och ibland när man måste städa då är det hur tråkigt och jobbigt som helst, det är mycket märkligt!


Nu ska jag hä på kaffe och sätta mig och se på du är vad du äter och sen efterlyst osv. Men vet redan nu att jag inte kommer att sitta still där länge innan jag är uppe och pysslar med nått annat igen. Jag är verkligen en rastlös människa!


Om man ska ta å kolla lite på tv, eller göra ett försök iaf ;p


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards