Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Elin - 30 mars 2008 23:10

Igår blev det en sväng till Sundsvall och jag shoppade upp 2000 kr :S Men det förtjänar jag, har inte shoppat på ett tag så.

Sen när vi kom hem var det bara att hoppa in i duschen och fixa iordning sig, sen kunde festen börja!

Vi var sju stycken som satt här och förfestade innan vi begav oss mot kramm. Där dansade vi fötterna av oss och jag har såå ont i mina fötter idag. Köpte ju ett par nya skor igår och dom hade ju ingen gått in, så aj vilka skavsår jag fick :( Sen har jag ett sår på mitt knä också, så jäkla halt ute igår så jag ramlade och skrapade upp ett sår :/

Men jag hade ändå en kanon kväll! :D


Idag då man vaknade mådde man prima ballerina, jag har sån tur som nästan aldrig blir bakis :) Så idag har jag diskat undan berget av disk, vädrat, dammsugit och torkat golvet. Så nu luktar det liljekonvalj här :) Har även tvättat några maskiner så man har nå rena kläder med sig till fjällerna.

Nu ska jag ta å packa kläder och packa saker som tjoffsan ska ha med sig till farmor å farfar. Hon ska nämligen få bo där medans jag är i fjällerna.

Hur ska jag klara mig utan mitt hjärta? Jag är ju van att alltid ha tjoffsan vid min sida. Kommer sakna henne nå så enormt! Och hon som är van att alltid få följa med överallt. Men jag hoppas det kommer gå bra :)


Nu är syrran på väg hem från frankrike också. Dom åkte med bussarna i förmiddags och beräknas vara hemma här i kramfors imorgonkväll/natt.


Godnatt & sov gott!




Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards