Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Elin - 27 mars 2008 23:50

Hur ska jag kunna somna nu!? Har ju sovit hela kvällen :S

Jag är verkligen bäst på att säga att jag BARA ska vila en timme och sen när nån väcker mig efter en timme så säger jag bara att jag ska vila lite till. Och somnar om och vaknar allt för många timmar senare och får ångest för att inte kunna sova senare då jag måste sova. Idag la jag mig vid sju och skulle BARA vila till åtta för att sedan kolla på tv, men då vaknar jag tjugo över nio. Hallå, skulle ingen väcka mig åtta!? Jo men då hade jag visst bara sagt att jag skulle vila liite till.. Sen vaknar jag igen tjugo i elva, paniik alltså!

Det där är jag jämt! Om folk pratar med mig då jag sover kan dom få jävulska konstiga svar som jag inte minns att jag sagt då jag vaknar. Haha!


Nu ska jag försöka sova men kommer inte kunna somna på ett tag..


Godnatt!

Av Elin - 27 mars 2008 14:57

Sådärja, då har man jobbat klart för idag :) Skönt!

Bara imorgon kvar nu sen semester! :D


Igår när jag åkte hem till lugnvik passade jag på att tvätta min bil som inte var vit längre också tog jag mig en sväng med dammsugarn i den. Så nu är den vit iallafall och ren inuti.

Och sen när jag skulle åka på ridningen så lämnade jag tjoffsan i lugnvik och tog pappas bil för att slippa smutsa ner och slösa bensin i min, haha! Min bil ska ju trots allt gå ända till Bruksvallarna på måndag, så den behöver få lite vila också.


Igår på ridningen var det sista gången jag hoppade plexus innan jag ska tävla han, för nästa onsdag är jag i fjällen och sen är ju tävlingen nästa lördag 5/4. Jag börjar bli jättenervös!


Funderar på om man ska ta sig en sväng till birsta på lördag innan kramm? Skulle ju vara nice med nya kläder till kvällen :)


ciao!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards