Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Elin - 23 mars 2008 01:40

Nu är min lillasyster på väg till Taizé i Frankrike :) Vinkade nyss av henne vid bussen här i kramfors, dom ska ju bussa ner dit. Så dom är väl framme där nere på måndagkväll kanske? Iaf på måndag men vilken tid vet jag inte.

Lite fuskigt är det ju men jag får ju skylla mig själv som inte tog chansen och följde med. Eftersom jag också har konfirmerat mig (även om det var 5 år sen om jag inte minns fel) så får jag följa med. Så här i efterhand blir man ju sugen, dom kommer nog ha kul och få uppleva massa saker! Men jag kände att när syrran började prata om det där med taize, att jag skulle nog vara lite utanför, typ lite äldre än dom andra. Iofs hade jag ju haft syrran å vara med men ändå. Kanske lite för gammal? Hade jag fått med mig nån i min ålder så kanske..


Nu hoppas jag resan dit ner går bra för dom och att dom får bra väder! För där i taize kan det visst vara runt noll grader ibland på nätterna :S


Godnatt!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards