Alla inlägg under mars 2008

Av Elin - 23 mars 2008 01:40

Nu är min lillasyster på väg till Taizé i Frankrike :) Vinkade nyss av henne vid bussen här i kramfors, dom ska ju bussa ner dit. Så dom är väl framme där nere på måndagkväll kanske? Iaf på måndag men vilken tid vet jag inte.

Lite fuskigt är det ju men jag får ju skylla mig själv som inte tog chansen och följde med. Eftersom jag också har konfirmerat mig (även om det var 5 år sen om jag inte minns fel) så får jag följa med. Så här i efterhand blir man ju sugen, dom kommer nog ha kul och få uppleva massa saker! Men jag kände att när syrran började prata om det där med taize, att jag skulle nog vara lite utanför, typ lite äldre än dom andra. Iofs hade jag ju haft syrran å vara med men ändå. Kanske lite för gammal? Hade jag fått med mig nån i min ålder så kanske..


Nu hoppas jag resan dit ner går bra för dom och att dom får bra väder! För där i taize kan det visst vara runt noll grader ibland på nätterna :S


Godnatt!


Av Elin - 21 mars 2008 23:59

Visst är det lyckos mig som ska jobba heela påsk! *Not*

Idag blev det ju dubbelt betalt iaf eftersom det var en röddag :) Å gu vad folk det har varit hela den här veckan, helt slut i hjärnan då man kommit hem efter att ha suttit i kassan hela sitt pass. Inte en stund man kunnat slitit sig från kassan :/ Fast en sak är ju bra med mycket folk, då går ju tiden så mkt fortare :)

Men idag var det inte speciellt mycket folk, alla har väl handlat klart nu. Så imorgon och på söndag lär det nog vara ganska dött. Måndag ska jag också jobba och då är det ju röddag igen, blir bra med pengar den här helgen :)


Jag är partysugen också så imorrn skulle det inte sitta fel med nån fest, men vart? 


Börjar tio imorgon så bäst man går och lägger sig snart!


Godnatt!


Av Elin - 20 mars 2008 19:59

Alltid när jag blir ensam här hemma i lägenheten smyger mitt städningshumör fram. Även om det oftast är väldigt städat här så måste jag ändå hitta nått jag kan städa.

Som typ nyss, tänkte att jag skulle sätta mig framför tv:n och titta på den hela kvällen men då istället började jag att rengöra och tvätta tjoffsans låda och sen smög dammsugarn fram igen!? Dammsög ju senast i tisdags men det skadar ju inte att dammsuga :) Sen sprang jag ut en sväng till bilen och pysslade på där.

Och ibland när man måste städa då är det hur tråkigt och jobbigt som helst, det är mycket märkligt!


Nu ska jag hä på kaffe och sätta mig och se på du är vad du äter och sen efterlyst osv. Men vet redan nu att jag inte kommer att sitta still där länge innan jag är uppe och pysslar med nått annat igen. Jag är verkligen en rastlös människa!


Om man ska ta å kolla lite på tv, eller göra ett försök iaf ;p


Av Elin - 19 mars 2008 22:26

Så nu är man varm igen. Tog mig en jättevarm dusch och de var så skönt så.

Idag på ridningen gick det bra med Plexus, inte kanske lika bra som det gjort två andra gånger men jag är nöjd iaf :)

Inte länge kvar tills jag ska tävla nu heller, jag är verkligen jätte nervös! :S


Näe snart somnar jag, verkligen blivit sent nu flera kvällar i rad och upp tidigt på mornarna..


Kanske man ska ta å sussa!?


Av Elin - 19 mars 2008 16:03

Igår var vi upp till swedbank igen och kollade på modo matchen. Men det gick inte lika bra som i måndags =( Fan också Modo!

Och nej jag hoppas inte Timrå vinner hela skiten, dom ska ut!!

Efter matchen åkte vi in på max å tog en hamburgare och sedan bar det av hemmåt.


Idag har jag jobbat och nu sitter jag här och ska snart äta. Sen ska jag träffa mamma å syrran på stan en sväng innan jag ska iväg på ridskolan och rida :)


Ha en trevlig kväll allihopa!


Av Elin - 18 mars 2008 00:17

Idag åkte vi upp till swedbank och kollade på matchen mellan modo och timrå. Och Modo vann! :D

Hoppas dom spelar lika bra imorgon också för då ska vi upp och kolla igen :) Och vi vill ju inte att dom ska åka ut heller!

Men först imorgon ska jag jobba 10-15..


Idag hann jag även med några ärenden på stan, simma och en sallad på jakten innan hockeyn. Mycket man kan hinna med om man tar tag i saker!


Godnatt!


Av Elin - 17 mars 2008 00:10

Nu är jag trött!!

Var en sväng till mormor & morfar efter jobbet och sen när jag kom hem la jag mig i sängen och såg på Wallander. Har ju sett alla Wallander filmerna men dom är så bra så det går ju att se dom igen :) Blev så trött när jag låg och tittade så man kanske ska ta å gå lägga sig!?

Men först måste jag ta och diska för det hinner jag nog inte imorgon..

Imorgon ska jag simma, springa på stan och åka upp och kolla på Modomatchen.

Å jävlar om dom inte vinner då!


Godnatt!




Av Elin - 16 mars 2008 14:33

Idag är en sån dag då jag bara skulle vilja gå ut på en lång promenad och sen bara ligga å slappa hela dagen..

Men det går inte för jag ska jobba. Börjar klockan tre och sen jobbar jag till stängning klockan åtta, drygt! Söndags eftermiddagar är den värsta tiden å jobba, helt dött på folk!


Igårkväll blev det lite vin drickning å så till melodifestivalen, mys! :) Sen gick jag å Suzanne ut på gladan med Camilla & Anton men där var det så dåligt så vi gick hem kvart i ett (iofs så stänger dom ju ett nu där, så vi gick ju inte hem så mycket tidigare).

Tycker att rätt låt vann melodifestivalen iaf! Det var en riktig schlagerlåt, som det ska va!


Nu måste jag kila!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards