Direktlänk till inlägg 21 september 2009

Vi saknar er..

Av Elin - 21 september 2009 19:52

Elin och Nike så det gör ont i hjärtat! :( Saknar trångsund också!

Idag har jag inte mått nå bra alls, så mycket tankar just nu.. Det här känns inte bra och varför är jag så snabb med saker ibland?  Jag har ont i magen av att veta att om några månader kanske jag inte har nånstans att bo.. Om jag bara kunde spola tillbaka tiden!

Kommer att sakna våra kvällspromenader runt trångsund, våra mys kvällar efter jobbet och ja allt typ!


Varför ska det vara så svårt att hitta en lägenhet?

Jag vill kunna känna mig hemma nånstans, kunna möblera och ha det som jag vill i en lägenhet, kunna känna att jag kan bo där hur länge jag vill, kunna veta vart man hamnar så man kan kolla på stallplats, osv.

Jag tro inte man mår bra av sånt här..


Ibland känns allt så hopplöst här nere i söder, som att det bästa vore att flytta hem till mamma igen.. Men jag vill inte tillbaka till kramfors.

 
 
Ingen bild

Dina alldeles egna sambo!

21 september 2009 23:56

vi saknar er också hjärtat!!! de är tomt utan er, nu på kvällarna gör jag ingenting, Nike springer runt och skriker. De finns ingen att berätta om allt roligt som hänt för ju :S Det gör fan ont de här!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 27 januari 2010 21:54

Bloggar numera på Myshowroom, ni följer mig på elindjupenstrom.myshowroom.se ...

Av Elin - 24 januari 2010 23:45


Jag älskar att fixa med mina långa naglar, just nu ser dom ut så här. Jag kanske borde satsa på att bli nånting som har med naglar att göra?        ...

Av Elin - 23 januari 2010 23:47

Är vad jag är i mitt huvud efter en lång dag på jobbet. Fick dessutom jobba över en timme men vad gör det då de va ob. Mycket folk har det varit hela dagen och det märktes att min hjärna varit för länge i kassan, gick runt och letade en pall med toap...

Av Elin - 23 januari 2010 00:40


Suzanne kom över och vi tittade på let´s dance tillsammans. Och min favorit Mattias blir bara ännu bättre, claudia är också jätteduktig så henne hejjar jag på med.   Eftersom det var fredag så lyxade vi till det lite med vitlöksdipp och grönsaker...

Av Elin - 21 januari 2010 15:01

Fick så fina kommentarer av mamma och mormor till mitt inlägg 6 månader.   Jag älskar er med, mamma + familjen & mormor å morfar <3 ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards