Alla inlägg den 11 september 2009

Av Elin - 11 september 2009 23:45

Så var denna lugna fredag över.

Piggan kom och mötte mig i hagen, söt häst! Hon som brukar fjanta på en stund innan hon kommer, kom direkt fram till mig idag :) Så fort jag satte mig i sadeln kände jag hur mycket jag har saknat det, att sitta där på hästryggen. Imorgon får jag se om jag får med mig sis till stallet så vi kan rida ut på både piggan och briara, om inte så tar jag väl en tur med båda. 


Sen i eftermiddag kom mormor och morfar på middag, herregud va jag har saknat dom också! Det är inte förrän nu man inser hur mycket man har saknat alla och hur mycket alla betyder.

Av Elin - 11 september 2009 14:45

Ja just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa i norrland, kom hit igår kväll vid halv tolv. Så mysigt att krypa ner under täcket och det luktar mammas tvättmedel om sängkläderna.

Jag och mamma har precis gått igenom alla mina kläder som jag har kvar här hemma, måste ju ta ner lite varmare kläder och skor till stockholm.


Nu ska jag hämta Amanda som ville träffa mig, sen ska vi till Piggan och jag ska rida. Äntligen ska jag få träffa Piggi igen! :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards