Alla inlägg den 1 september 2009

Av Elin - 1 september 2009 18:43

Det vart en lång vila, snoozade som vanligt.

Nu ska jag göra mat, ska inte hitta på nå dumheter som igår då jag skulle göra mat. Vart så sugen på våfflor så jag köpte smet, sylt och grädde. Då jag kommer hem inser jag att elin inte har något våffeljärn så jag tänker äh det måste ju gå lika bra med smörgåsjärnet. Så jag börjar göra våfflor i det men det gick inge vidare. Blev ingen färg på dom och alldeles degiga. Men nu vet jag ju det tills nästa gång :P


Efter maten ska jag ut och röra på fläsket iallafall, det här går inte! Har aldrig kännt mig så här tjock..

Av Elin - 1 september 2009 15:17

Har precis kommit hem, jag och Maria gick och lunchade efter jobbet. Tog en god sallad på ett fik vid sergels torg :) Slutade tolv idag, slutar egentligen 11.15 på tisdagar med idag var det inventering så fick stanna lite längre för att allt skulle bli klart.


Tänk att det redan är första september idag, nu är det slut på sommar :( Jag tycker inte det hann vara sommar nått.. Ge mig sommar igen! Men idag är det hur skönt väder som helst ute, hoppas det fortsätter :)


Nu ska jag vila en stund, måste börja lägga mig ännu tidigare på kvällarna dom dagarna jag kliver upp fyra. Jag är helt död på dagarna.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards