Alla inlägg den 7 september 2009

Av Elin - 7 september 2009 22:43

Så var det måndag igen eller ja den är ju snart slut för min del då jag borde ligga i sängen nu. Denna helg sprang också fort förbi ändå jobbade jag på lördagen. Kollade även på en lägenhet i lördags ute på ekerö men ingenting för oss då den var så dyr för ingenting. Så då var det bara att leta vidare, håller tummarna för en imorgon!


I lördags var vi ute på laroy igen, dock inte lika kul denna gång. Men de är ju där nere jag gillar att hålla till, på stureplan hoho :)

Gårdagen vart lugn med lite shopping på kvällskvisten i kista. Som vanligt kom jag hem med en klänning också vart det två tröjor och en ny stoor necessär, så nu ska jag väl få plats med alla mina saker i den hoppas jag.


Sis var ju här nere i helgen också men blev inte mycket tid med henne då hon åkte ut med björn till muskö och sov där. Men jag åker ju hem till norrland över helgen och hälsar på så då ska vi umgås :)


Nu ska jag sova, 04.15 var det ja..





Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards