Alla inlägg den 25 september 2009

Av Elin - 25 september 2009 20:15

Nu kör vi, in i dimman!

Om en timme ska vi möta upp dom andra och här sitter jag och har inte börjat fixa mig än men jag hinner som jag alltid brukar säga. Fast idag måste jag ha fått något hårt i huvudet, jag orkar inte sminka om mig och jag orkar inte duscha igen eftersom jag gjorde det tidigare idag innan shoppingen. Måste vara första gången jag inte orkar göra om allt! Men jag känner inte för att stressa.

Ska iallafall måla om naglarna för dom ser gräsliga ut.


Ha en trevlig fredagkväll!

Av Elin - 25 september 2009 11:32

Veckan har gått fort! Redan fredag och det betyder att jag är ledig och eftersom jag har ledig helg också så har jag helg redan nu :)


Sis kom till stockholm i ondags så igår efter jag slutat jobbet åkte vi till kista och shoppade. Hittade äntligen ett par lårhöga stövlar, ah dom är så snygga! Sis köpte också ett par eller björn betalade dom så nu blir vi lika men vi kommer ju inte synas samtidigt med dom då hon inte bor här.


Nu ska jag diska sen till emelie och björn, vi ska shoppa idag också. Idag blir det sergel och sture, det var längesen vi kollade in affärerna där.



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards