Alla inlägg under februari 2009

Av Elin - 3 februari 2009 21:13

Vill inte veta vilken jäkla träningsvärk jag lär ha imorgon! Jag och Linnea har kört step up och body pump ikväll :) Först körde vi step en timme och sen direkt efter pump en halvtimme. Slut nu fast jag trodde jag skulle vara helt död men så farligt var det inte :P


Nu ska jag ta en lång dusch sen ska jag äta middag som jag inte hann göra innan eftersom jag började städa och glömde helt bort tiden.



Av Elin - 3 februari 2009 14:52

Har nyss kommit hem från jobbet. Va in en sväng på arbetsförmedlingen efter och fick ett papper underskrivet. Så nu är det bortgjort för denna månad också :)

Nu ska jag ta på mig nå varma kläder och åka till stallet å mocka. Står nog över ridningen idag då det är så kallt ute.



Av Elin - 2 februari 2009 11:06

Solen skiner ute och himlen är blå :) Man blir så glad av de här fina vädret men det kunde ju ha fått varit lite varmare ändå. -14 grader visar min termometer nu. Imorse när jag åkte till stallet för att ta ut hästarna var det -17 grader, brr! Men då var inte solen uppe så det är väl den som gör att det är lite varmare nu fast det blåser svinkallt.


Idag händer inte mycket, jobb klockan två sen efter jobbet tänker jag åka en sväng till mormor och morfar för att skriva ut lite saker.


Nu ska jag vila en stund innan det är daxs för jobb.


Av Elin - 1 februari 2009 23:34

Då var det slut på beck filmen, jag älskar verkligen Gunvald! Tänk om man hade haft en sån man!

Sis och jag låg i soffan och smällde i oss massa godis till beck så nu är jag uppsvullen som en ballong. Pratade med Elin emellanåt också men eftersom jag blir så inne i beckfilmerna så vart det lite tyst ibland ;p


Helgen har bestått av jobb. Jobbade förmiddag igår så efter jobbet väntade stallet, sis red piggan medans jag mockade. Sen åkte vi vidare hem till mamma och pappa på middag. Grannarna var bjuden på middag så jag och sis passade på att åka hem dit å äta också. Det blev god mat, god efterrätt och sällskapsspel. En bra lördag helt enkelt med trevligt sällskap :) Det vart så sent så jag sovde över där. Ganska härligt att vakna upp hos mamma och pappa också som inte händer allt för ofta.

Idag jobbade jag eftermiddag och gjorde inte mycket alls innan jag åkte ner å jobbade.

En lugn helg vart det som man behöver ibland :)


Nu laddar vi för nästa helg istället!


Sov gott!




Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards