Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Elin - 21 februari 2009 14:11

Min fredagkväll spenderade jag inte framför tv:en eller festade som säkert alla andra gjorde och brukar göra på en fredagkväll. Min kväll spenderade jag i stallet men det var bara för att Emelie och Björn skulle få vara lite ensamma. Jag kom väl hem från stallet vid halv tolv, då tyckte jag att dom fått varit ensamma nog länge.

Piggan och jag tog en långtur runt brunne och skarpåkern, det var kallt men ändå var det lite mysigt sådär på en fredagkväll :)


Idag har jag inte tänkt göra nånting. Ska till Piggan nu, skritta henne en tur och sen fixa henne inför imorgon. Dammet kommer jag nog inte få bort ur pälsen på henne, då skulle hon behöva en dusch men det är ju alldeles för kallt för det nu. Så hon får allt vara lite dammig.

Sen tänkte jag åka hem till mamma och pappa för att äta middag där :)



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards