Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Elin - 25 juli 2008 17:23

Imorse åkte jag och pappa upp till solle på sjukhuset för jag skulle ta nya prover. Var där strax innan nio och fick komma in direkt på provtagningen. Stack mig som vanligt i armvecket men det kom så dåligt med blod så hon fick sticka i andra armen också.. Jag som bara för några veckor sen var livrädd för att ta blodprov och aldrig hade gjort det börjar nu bli ganska van efter att ha blivit stucken varje dag då jag låg på sjukhuset..

Sen fick vi vänta till klockan elva innan vi fick prata med läkaren och få reda på proverna. Fick prata med läkaren som var med under min operation, det var bra eftersom hon var riktigt bra på att förklara och jag gillade henne. Proverna såg bra ut iallafall och vi får hoppas på det bästa då det gäller stenen som satt i gallgången.

Skrev jag det att jag hade nio stenar i gallan och en i gallgången!!

Dom nio stenarna som var i gallan har jag nu i ett rör och den tionde som satt i gallgången petade dom ner i tarmen när dom opererade mig.

Det är den som satt i gallgången som har gjort att jag har haft så fruktansvärt ont och förhoppningsvis stannade den nere i tarmen och sen åkte ut..


Märks att man gått ner i vikt också, inte konstigt då jag inte åt nån mat på en vecka utan levde på dropp.. Men det går väl till sig nu när jag får äta :)


Underbar dag det varit idag, så varmt och härligt ute :) Hoppas det håller i sig ett tag nu!


Bye!




Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards