Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Elin - 10 juli 2008 21:10

Som sagt min semester är slut och i måndags var det bara att pallra sig ner till jobbet. Vart tog mina fyra lediga veckor vägen, dom flög ju bara iväg! Gjorde ju inget speciellt heller utan tog det nästan bara lugnt hela tiden.


Så nu har jag jobbat tre dagar och man känner sig som en ny människa på jobbet fast det lär väl inte hålla i sig nå länge..  


Jag har haft problem med ont i magen några månader, eller det gör ont i mitten precis nedanför bröstet (typ magmunnen). Men har inte tänkt på det särskillt mycket då jag tänkt äh det är väl bara nått som går över och över brukar det ju gå också. Sen är jag sån som inte går till doktorn i onödan, utan bara då jag måste! Och som inte har hänt sen man var ett litet barn då man skulle ta sprutor typ. Så ja, jag har aldrig gått på penicillin heller för den delen så det är väl därför man har bra immunförsvar ;)

Iaf så vaknade jag natten till tisdag av att en smärta som jag aldrig kännt, det gjorde så ont så jag kunde inte somna om. Låg vaken nån timme men tillslut lyckades jag somna om och då jag vaknade var det borta! Skönt tänkte jag och åkte ner och jobbade.

Samma sak natten till onsdag men då somnade jag inte om och då väckarn ringde kändes det inte lika mycket så jag trodde jag skulle kunna åka ner och jobba. Men det gick inte då jag fick ännu ondare när jag hade klivit upp, så ont att jag fick gå på toan och spy.

Ringde mormor och sa att jag hade så ont, så då kom morfar och hämtade upp mig och vi åkte in på vårdcentralen. Satt där i hundra år kändes det som men tillslut fick jag komma in.

Där trodde hon att jag fått magkatarr men eftersom jag inte är skriven där fick vi lov att åka iväg till nylandsvårdcentral. Där tog dom blodprov i fingret och jag som aldrig gjort det förut :S Sen idag har jag tagit ännu mera prover och då satt dom en nål i mitt armveck, hua!

Så mycket som jag varit på en vårdcentral dom här två dagarna har jag nog aldrig varit under mitt liv och aldrig gjort prover heller :P


Nu blire sängen!

Godnatt!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards