Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Elin - 1 juli 2008 14:36

Sitter här och kollar in massa sidor. Har beställt löshår (igen!) men den här gången är det ju blont, kan ju inte använda det bruna som jag köpte i vintras då jag inte är brunett längre ;p

Den här gången blev det inte ifrån happyhair eftersom deras löshår blir så fult efter ett tag, det är väl därför dom är så billig också. Näe så nu beställde jag ifrån www.rapunzel.nu och hoppas jag blir nöjd denna gång.

Nu måste jag sluta köpa massa saker och spara pengarna istället. Efter gatufesten ska jag banne mig börja leva snålt :P


Känner mig inte ett dugg laddad för gatufesten heller, känns som att man inte vet nått vad som kommer att hända men det lär väl lösa sig. Hotellrum har vi iallafall på baltic sen har jag inge mera planer :P

Men ju närmare fredag ju mer laddad lär man ju bli, hoppas jag!


Nu ska jag köra en sväng med snabeldraken sen ska jag byta gardiner.


Hejhopp!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards