Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Elin - 23 juni 2008 20:37

Nu har jag tvättat klart och allt hänger i torkrummen, snart är det bara att hämta allt..

Tänkte åka och rida tidigare ikväll men då jag såg att det regnade (igen) och att himlen såg lurig ut så sket jag i det.


Imorgon blire en snabbsväng till birsta. Mormor och morfar ska ner till Sundsvall och göra ett mentaltest på sigge (hunden). Så då tänker mamma å jag hänga med och smita in på birsta en snabbis innan. Hööks och gina tricot är dom ställen jag ska hinna med iallafall!!


Va äre för väder idag!? Nyss var det sol, nu regna det igen!

Nä nu blire glass, varma hallon & fruktcocktail och på med en film, va sägs om det!? ;)


Trevlig kväll!


Av Elin - 23 juni 2008 16:13

Så var midsommaren över för i år då!

I fredags blev det som sagt en sväng ut till bönhamn där vi grillade och myste i solen, sen efter det åkte vi till stugan där det blev ännu mera äta. Hade så trevligt i stugan så jag orkade aldrig åka ut nått till norrfällan.

I lördags var familjen Norberg uppe hos oss på middag i lugnvik så då stannade jag kvar där hemma och åt middag och hade det trevligt. Igår låg jag bara ute i solen hela dagen, då solen tittade fram dvs för det var ju så mycket moln :P


Nu håller jag på att tvätta å det är så drygt. Fick ju iaf en liten paus när jag gick en sväng till arbetsförmedlingen..


Nä om man ska ta sig en sväng med dammsugaren innan nästa maskin är klar :P


Tjollahopp!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards