Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Elin - 16 juni 2008 16:16

Nu är jag inne på min andra semestervecka, varför går tiden så jäkla fort för! Precis den veckan jag börjar jobba igen vecka 28, går mamma å pappa på semester och hela familjen åker till Gotland utom jag..

Så är det då man jobbar på ett ställe där man inte får ta semester när man vill och inte ens får ta en vecka så man kan åka på semester med familjen, jag blir så less! :(


Helgen har väl varit sådär, tycker stadsfesten blir dåligare å dåligare för varje år eller är det jag som börjar bli vuxen? ;P Näe men det är synd att inte syrran är 18 år så hon kunde komma in i öltälten för då skulle det har blivit lite mer fart!


Har träningsvärk idag. Red dressyr igår och har inte ridit seriös dressyr på flera år känns det som, hoppnörd som man är :P

Men jag känner att det behövdes verkligen och lite mer dressyrträning skulle inte skada :)


Idag har jag varit en sväng in på arbetsförmedlingen sen har jag inte gjort nå mycket mera.


Varför är du så konstig? 


Näe nu väntar maten!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards