Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Elin - 5 juni 2008 23:58

Vilket underbart väder det har varit idag! :D

Hela veckan har det varit bra väder och vi har varit ute hela dagarna på dagis :) 

Det bästa med att jobba på dagis på sommaren är att man är ute hela dagarna i solen igenförelse mot att sitta inne i en bunker :P

Bara två pass kvar på kvantum nu innan semestern! :)


Och idag var det studenten för 89:orna också, åkte aldrig in för jag jobbade till halv fem på dagis. Men gud att det redan var ett års sedan jag tog studenten! Tiden går så otroligt fort och jag får panik över vad jag ska göra med livet. Det är verkligen inte lätt :S


Orkade inte köra nån utgång ikväll eftersom jag har fått så ont i halsen, så jag tänkte spara mig tills på lördag. Då har jag och en kompis 20års fest på frånö folkets hus, så planera inte in nått då utan kom dit och parta istället :P


Nu blire sängen.

Godnatt!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards