Direktlänk till inlägg 20 oktober 2008

Söndagsmys!

Av Elin - 20 oktober 2008 13:23

Igår skrittjobbade jag piggan med inspänningstygeln på volten i 15 minuter, hon tyckte det var väldigt jobbigt och såg så nöjd ut efteråt :)


For hem en sväng till mamma & pappa för pappa skulle byta till vinterdäck på min bil och sätta in kupévärmaren, den behövs verkligen på morgonen nu!

Iofs så var det inte pappa som bytte däck utan det gjorde lillebrorsan, det är väl lätt som en plätt för han som går fordon/transport ;) Där gör dom svårare saker som att köra lastbil på dagarna, kan ni tänka er min lillebror på 17 år köra omkring ensam i en lastbil på vägarna (skogsbilvägar)!? Jag kan inte tänka mig det men igår då jag var hemma höll nån på att backa (!) pappas lastbil nerför hela våran väg och inte var det pappa som satt i den iallafall, näe han stod utanför och dirigerade. Jag tycker det är läskigt ändå att min lilla lillebror kör lastbil ;p Fast jag skulle också vilja prova faktiskt ;p


Sen tvättade jag bilen och dammsög den, så nu är den fin både utanpå och inuti :) Fick godmat också, fläskfilé och en massa grejs och det blev över så jag fick en matlåda som jag ska ha till middag idag på jobbet :)

Senare på kvällen hade pappa värmt upp vildmarkskaret, så då vart det varmt bad ute i kylan, så mysigt och stjärnklart var det också! :)


Imorse var det bara att masa sig upp vid halv sex och släppa ut hästarna sen åkte jag hem å sov. Jag måste vara världens bästa på att snooza, väckarn började halv tio sen snoozade jag ända till tolv..

Näe nu ska jag fixa mig för jobb..


Ha en trevlig måndag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 27 januari 2010 21:54

Bloggar numera på Myshowroom, ni följer mig på elindjupenstrom.myshowroom.se ...

Av Elin - 24 januari 2010 23:45


Jag älskar att fixa med mina långa naglar, just nu ser dom ut så här. Jag kanske borde satsa på att bli nånting som har med naglar att göra?        ...

Av Elin - 23 januari 2010 23:47

Är vad jag är i mitt huvud efter en lång dag på jobbet. Fick dessutom jobba över en timme men vad gör det då de va ob. Mycket folk har det varit hela dagen och det märktes att min hjärna varit för länge i kassan, gick runt och letade en pall med toap...

Av Elin - 23 januari 2010 00:40


Suzanne kom över och vi tittade på let´s dance tillsammans. Och min favorit Mattias blir bara ännu bättre, claudia är också jätteduktig så henne hejjar jag på med.   Eftersom det var fredag så lyxade vi till det lite med vitlöksdipp och grönsaker...

Av Elin - 21 januari 2010 15:01

Fick så fina kommentarer av mamma och mormor till mitt inlägg 6 månader.   Jag älskar er med, mamma + familjen & mormor å morfar <3 ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards