Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Elin - 25 oktober 2008 01:28

Efter många om och men lyckades jag byta bort min söndag, så nu är jag alltså ledig hela söndagen. Skönt för då slipper jag stressa!

Jag ska tävla på söndag och jag är apnervös! Min första lokala hopptävling så det är väl mest därför jag är så nervös eftersom det är så mycket man ska hålla rätt på då än det är på små klubbtävlingar. Man ska ha grönt kort, ha löst ryttarlicens, uppvisa vaccinationsintyg på hästen osv.

Jag är laddad och jag hoppas Plexan håller på att ladda också och sköter sig lika bra som på träningarna.


Idag longerade jag Piggan, hade inte riktigt tid för att rida och då blev det till att longera istället. Hon gjorde det hon skulle men märks att hon har lite mycket spring i bena, hon började galoppera men istället för galopp blev det mest en massa skutt :P

Ikväll efter jobbet fick jag sällskap av Amanda, vi kollade på mamma mia filmen och så överdrivet bra var den ju inte, faktiskt!


Nu ska jag sova så jag orkar kliva upp imorgon, jag har ju massoor att göra imorgon + att jag jobbar 14-20.30


Godnatt!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards